handdator

Visa fullständig version : Slaktartävling ?

Trophy
2008-05-13, 12:27
Jag har hört på omvägar att det Bonkades Gäddor på Buster Cup i helgen och att man ej va med i tävlingen om man inte vägde in fisk.

Det måste väl bara va ett rykte utan grund..........................................??? ????

Johan Wallin
2008-05-14, 15:12
Hej Micke, jag vet att du är bitter över att frugan låste fast dig i helgen som var, men du behöver väl inte ägna dig åt förtal och ryktesspridning....:)

3 team tog upp sina gäddor (fast det är en C&R tävling i grunden), reglerna säger att om du tar vara på fisken så är det okej att ta med den till invägningen. Dom som inte gjorde det behöver bara visa bild på tagen fisk.

Skitfiske på dig!
Johan

ps. det vore kul att köra ett pass någon dag!

BusterX
2008-05-14, 16:03
Hej Micke, jag vet att du är bitter över att frugan låste fast dig i helgen som var, men du behöver väl inte ägna dig åt förtal och ryktesspridning....:)

3 team tog upp sina gäddor (fast det är en C&R tävling i grunden), reglerna säger att om du tar vara på fisken så är det okej att ta med den till invägningen. Dom som inte gjorde det behöver bara visa bild på tagen fisk.

Skitfiske på dig!
Johan

Slaktare på gnagarns vatten! Inte bra. :nej:

Trophy
2008-05-14, 17:56

Skitfiske på dig!
Johan

Tja Johan

Det va bara en fråga inget förtal eller ryktespridning bara en enkel fråga eftersom att jag fick höra från en "Leverantör" som va med och va sur över att det låg ett 20tal döda gäddor på land.Jag vet inte hur han kan ha tolkat det så fel jag ska snacka med han och kolla vad F.. han snackar om!!!! Ingen blir gladare än jag att det inte BONKAS Gäddor...som sagt det va bara en fråga :ordning:

Synd att du inte kunde försvara titeln.......

M.v.h Micke

Johan Wallin
2008-05-15, 02:22
Det känns i mig oxå när man ser gäddorna ligga där men om folk tar rätt på fisken och äter den så tycker jag väl ändå att det är okej, jag åt själv mycket av farmors gädda när jag var liten. Angående titeln så håller jag med dig, jag är enormt besviken men lyfter självklart på hatten för de tre personerna i teamet som vann.

gnagaren
2008-05-15, 06:07
Slaktare på gnagarns vatten! Inte bra. :nej:

Sant!

Angånde Johans titel så tror (vet) jag att pressen blev för hög, att inte vi vann ser jag som ett sabotage. har hört på ryktes väg att Johan med fler spionerat i mina draglådor, oljat in tamparna på båten, tagit bort propeller blad .mm mm, polis anmälan är gjord ,har bokat en 1 rummare på Kumla,

Johan, tappa inte tvålen. ; )