Visa fullständig version : geoff andersson urus3 byxa i 08:a land?
ska upp till stockholm på tisdag och har tröttnat på att vänta på lokala affären som inte lyckats få hem några i största storleken sedan i april. någon som vet nån butik som har hemma i storlek ***L? den nya färgen inte den tråkiga gröna...
edit: behöver inte cencurera min storlek, jag skämms inte!!!
X-X-X-L ska de ju stå...
ska upp till stockholm på tisdag och har tröttnat på att vänta på lokala affären som inte lyckats få hem några i största storleken sedan i april. någon som vet nån butik som har hemma i storlek ***L? den nya färgen inte den tråkiga gröna...
edit: behöver inte cencurera min storlek, jag skämms inte!!!
X-X-X-L ska de ju stå...
tror de finns på söder ring och kolla 08-84 49 00
jepp där fanns de... tack för de
Är det någon som vet varför dessa byxor inte tål regn, jag blir blöt om kallingarna.
Är det någon som vet varför dessa byxor inte tål regn, jag blir blöt om kallingarna.
Memnbranet är inte i klass med GoreTex, Hydratic m fl. De klarar helt enkelt inte tryck, typ att du sitter på en blöt toft. Som exempel så klarar Hydratic en vattenpelare på 20.000, Memranet i Urus tål en vattenpelare på 3.500!
Själv använder jag mina när det inte regnar (lite lagom med vatten klarar de), regnar det så använder jag helt andra kläder...
/D
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.