handdator

Visa fullständig version : geoff andersson urus3 byxa i 08:a land?

Tekky
2008-07-25, 18:43
ska upp till stockholm på tisdag och har tröttnat på att vänta på lokala affären som inte lyckats få hem några i största storleken sedan i april. någon som vet nån butik som har hemma i storlek ***L? den nya färgen inte den tråkiga gröna...

edit: behöver inte cencurera min storlek, jag skämms inte!!!
X-X-X-L ska de ju stå...

Buster
2008-07-25, 21:34
ska upp till stockholm på tisdag och har tröttnat på att vänta på lokala affären som inte lyckats få hem några i största storleken sedan i april. någon som vet nån butik som har hemma i storlek ***L? den nya färgen inte den tråkiga gröna...

edit: behöver inte cencurera min storlek, jag skämms inte!!!
X-X-X-L ska de ju stå...

tror de finns på söder ring och kolla 08-84 49 00

Tekky
2008-07-29, 21:00
jepp där fanns de... tack för de

Gäddman
2008-09-16, 16:44
Är det någon som vet varför dessa byxor inte tål regn, jag blir blöt om kallingarna.

Danne67
2008-09-16, 20:44
Är det någon som vet varför dessa byxor inte tål regn, jag blir blöt om kallingarna.

Memnbranet är inte i klass med GoreTex, Hydratic m fl. De klarar helt enkelt inte tryck, typ att du sitter på en blöt toft. Som exempel så klarar Hydratic en vattenpelare på 20.000, Memranet i Urus tål en vattenpelare på 3.500!

Själv använder jag mina när det inte regnar (lite lagom med vatten klarar de), regnar det så använder jag helt andra kläder...

/D