handdator

Visa fullständig version : Höst fisketräff/-tävling i södra Vänern.

birkan
2009-05-12, 14:39
Tänkte dra ihop lite en träff/tävling till hösten i södra Vänern.
Hade en lite träff förra året. Dock åkte vi på en köldknäpp så gäddorna var likna sugna som slapptaskar!

Upplägget för i höst är fortfarande under utvecklingstadiet.

Lite grundläggande:

Boende är löst för säg upp till 12-20 personer (stort hus med alla bekvämligheter, ska se till att golvvärmen fungerar i år, för de som var med förra året). 10 sängplatser finns att tillgå... Resten kan slagga på golvet.

Ska försöka få loss så att vi kan ha båtarna liggandes i hamnen strax nedanför huset.

Mycket vatten finns att fiska av. Ska ut och leta upp så gäddrikt vatten som möjligt helgen innan träffen.

Träffen är väl tänkt nånstans Okt/Nov.

Mellan lördag-söndag hade jag tänkt.
Med möjlighet att gå ut på lokala stadtshotellet (disco/pub) på lördag kväll/natt!

Ni som är sugna på att delta hör gärna av er! Försöker vara ute i tid, vill gärna att de som tänkt delta kan vara med och påverka lite hur upplägget ska se ut.

Sponsorer får gärna höra av sig och lägga lite godsaker i potten!

Väl mött!

Med vänlig hälsning Johan "birkan" Björk

Stampe
2009-05-15, 19:54
Jag och Draugen får nog ta en sväng till er, fiskemaskinen bör vara klar tills dess.

birkan
2009-05-15, 20:07
Ska försöka ordna upp något roligt. Ska även försöka planera in en träff med LoS i STHML trakten till höst. Ska försöka lägga den samtidigt som en tävling om det går.

Återkommer med ett fungerande datum framöver angående denna träffen...

big catch
2009-05-15, 20:08
Jag och cupra lär nog dyka upp.:appl::appl:

birkan
2009-05-15, 20:10
Du menar, dyka ner va?

Ligger typ ba' 35 mil söder om träsket... :appl:

big catch
2009-05-15, 20:15
Du menar, dyka ner va?

Ligger typ ba' 35 mil söder om träsket... :appl:

Jag kan bara hålla med.:winner: