Visa fullständig version : Bästa fiskebilden 2003 ?
Ska vi försöka plocka fram den bästa fiskebilden från 2003 ur fotoalbumet månne ?
Lägg in de bilder som ni tycker ska vara med i en omröstning här. Ska vi säga max 15 bilder i omröstningen ? De vinnande bilderna får en plats under "Mothugget" då det är lite dåligt med bidrag dit.
Så, länka in eller bifoga de allra bästa bilderna i denna tråd så fixar jag en omröstning om någon dag. :)
Mange Wiberg
2003-12-25, 12:58
här e mitt bidrag:P
mitt bidrag :) !! härligt när dom mindre får fisk !!
Majakovskij
2003-12-25, 13:06
Detta fotot taget av Uberola slår mycket motstånd :)
denna tycker jag är grymmast av dom bilder som jag orkat gå igenom.
MastaPike
2003-12-25, 13:42
Har någon sett en argare gös?
hehe den arga gösen var ju asball!
MastaPike
2003-12-25, 14:04
Hehe, jag gillar den med =)
Majakovskij
2003-12-25, 14:10
*hi hi* ja jag tycker den var jätte göllig bah.. men vadåra? :rolleyes:
hehe gösen lol liksom baahh då :P
Crubbster
2003-12-25, 14:45
den här tycker ja e snyggast (fiskevis sett)
DanneStock
2003-12-25, 16:38
Håller självklart med föregående talare. Bilden är snygg, motivet är nog det bästa jag sätt. Bilden har allt!
´Max: men den har ju inte han tagit:)
förövrigt så tycker jag Mastapikes bild var klart häftigast/Snyggast!
om det är en förutsättning att dom själv tagit bilden så ändrar jag mej till denna som supratress lagt upp: http://www.fiskesnack.com/fotogalleri/images/374-761374514-faerna.jpg
Crubbster
2003-12-25, 19:56
den här tycker ja e nice
P-U. Absolut.....Kanske därför som "Catch" lagt upp den längre upp?....:-)
BBRF, de va fan....orkade inte låta alla jättebilder ladda klart...
lägger upp en bild till här tyckte den var jävligt bra, fast det e klart kollage kanske inte får vara med i tävlingen??
eh fan ja måste få lägga upp en bild till sen så blir det inga fler:)
Originally posted by Push-Up
BBRF, de va fan....orkade inte låta alla jättebilder ladda klart...
Som sagt, en kanonbild...Hade kungen dessutom varit med så hade det varit en överlägsen vinnare...
Originally posted by Bergman
Ska vi försöka plocka fram den bästa fiskebilden från 2003 ur fotoalbumet månne ?
Lägg in de bilder som ni tycker ska vara med i en omröstning här. Ska vi säga max 15 bilder i omröstningen ? De vinnande bilderna får en plats under "Mothugget" då det är lite dåligt med bidrag dit.
Så, länka in eller bifoga de allra bästa bilderna i denna tråd så fixar jag en omröstning om någon dag. :)
Tycker den här är rätt häftig.........Fotad i mälaren i höstas...:wow3:
Originally posted by BBRF
Tycker den här är rätt häftig.........Fotad i mälaren i höstas...:wow3: Dopingen sprider sig, må jag säga!
Andreas Andersson
2003-12-26, 16:36
Gillar Vikingbåten starkt :D