Visa fullständig version : Här har ni mig!
Zuperstar
2009-10-07, 10:32
Bättre sent än aldrig säger dom ju... Har varit medlem här i några månader.
Jennie är mitt namn bor i Jönköping med min underbara sambo, är 23, jobbar som undersköterska på ett korttidsboende för äldre. Är både en fiske intresserad tjej och bilintresserad, mina favvo bilar är ju så klart skyline r34 gtr vspec II, supra MKIV mfl. Men mitt hjärta slår ju lite extra för r34, vilken bil!! :)
Lyssnar mycket på döds metal men skazi är oxå en favvo.
Älskar öl, Staropramen dark är en favorit :)
Ja nu vet ni lite om mig i allafall :)
Bättre sent än aldrig säger dom ju... Har varit medlem här i några månader.
Jennie är mitt namn bor i Jönköping, är 23, jobbar som undersköterska på ett korttidsboende för äldre. Är både en fiske intresserad tjej och bilintresserad, mina favvo bilar är ju så klart skyline r34 gtr vspec II, supra MKIV mfl. Men mitt hjärta slår ju lite extra för r34, vilken bil!! :)
Lyssnar mycket på döds metal men skazi är oxå en favvo.
Älskar öl, Staropramen dark är en favorit :)
Ja nu vet ni lite om mig i allafall :)
Välkommen!
Du är nog den hårdaste bruden på detta forum:winner:
Vad är det med Jönköping och bilintresse? Ni verkar ju helt fanatiska.
Välkommen i alla fall och hoppas att du kan bidra med lite spännande tips och fiskerapporter!
/Linus
Zuperstar
2009-10-07, 10:38
Välkommen!
Du är nog den hårdaste bruden på detta forum:winner:
Tack!
Ha ha ha ha jaa kanske det vem vet ;):headbang:
Hehe låter ju precis som mig fast fel (rätt?) kön och lite korrigeringar :)
Tokigt bilintresserad --> mitt hjärta klappar för racing dock! Gärna på gatan (:
Öl --> Staropramen granat ;)
Metal --> In Flames!
Välkommen hur som! =)
Harry Coma
2009-10-07, 11:49
Fiske, bilar och öl..?
Kan ju inte bli bättre..
Välkommen. :)
Låter ju ganska otroligt..... ser ju dessutom ganska söt ut på din avatar, måste va nått lurt i görningen.
Släng upp en bild på dig så man får se att du finns på riktigt :)
Låter ju ganska otroligt..... ser ju dessutom ganska söt ut på din avatar, måste va nått lurt i görningen.
Nice, Välkommen!
Du får nog slänga upp en bild på dig när du har ett spö i handen :fiska1:
Zuperstar
2009-10-08, 13:32
Nice, Välkommen!
Du får nog slänga upp en bild på dig när du har ett spö i handen :fiska1:
Jag och mitt rosa spö :appl::winner:
Zuperstar
2009-10-08, 13:34
:headbang:
ja har man sett på fan, du finns ju, med en bira i näven också! :cheers::cheers:
Zuperstar
2009-10-08, 13:44
ja har man sett på fan, du finns ju, med en bira i näven också! :cheers::cheers:
Ha ha ha ha! Självklart med öl, vad annars ;):winner:
Vill oxå ha ett rosa spö juh.. riktigt nice =)
Vill oxå ha ett rosa spö juh.. riktigt nice =)
Ja ja där ser man då har ni kanske en sak till gemensamt :) Ni gillar pojkar :winner::blah::cheers:
Hehe låter ju precis som mig fast fel (rätt?) kön och lite korrigeringar :)
Tokigt bilintresserad --> mitt hjärta klappar för racing dock! Gärna på gatan (:
Öl --> Staropramen granat ;)
Metal --> In Flames!
Välkommen hur som! =)
Haha, sen när blev In flames dödsmetall? Snarare Pop-metall ;)
Haha, sen när blev In flames dödsmetall? Snarare Pop-metall ;)
Skrev ju inte death, lr hur? :)
Syftar väl då främst till dom äldre skivorna och inte dom senaste då dom är tokigt mycket mainstream :/
HAHA helt klart hårdast på fiskesnack:D
Zuperstar
2009-10-08, 16:59
haha helt klart hårdast på fiskesnack:d
ha ha ha:D :D :D
välkommen och så måste jag bara säga, vilken drömtjej. ;)
är dock gift annars hade jag raggat stenhårt..
anteqwerty
2009-10-09, 15:06
Vad är det för märke på det rosa spöt och var har du köpt det.
Jag försöker få flickvännen att börja fiska och dricka öl men får inte till det riktigt. Kanske om hon får ett rosa spö. Bilar har jag lyckats med redan så de börjar hon digga fast jag är mer inne på classiska bilar i 50-60 och 70 tals stuk.
Vad är det för märke på det rosa spöt och var har du köpt det.
Jag försöker få flickvännen att börja fiska och dricka öl men får inte till det riktigt. Kanske om hon får ett rosa spö. Bilar har jag lyckats med redan så de börjar hon digga fast jag är mer inne på classiska bilar i 50-60 och 70 tals stuk.
okuma femme fatale-serien.
Skazi - anarchy = :rockbanan
Harry Coma
2009-10-09, 15:53
Finns det rosa öl så e ju saken biff då..? :cheers:
Edit:
16763
Zuperstar
2009-10-09, 22:05
Skazi :winner:
Kommer till stockholm den 30/10 och jag har redan köpt biljetter :) såå nice ska det bli :)
Zuperstar
2009-10-09, 22:06
Finns det rosa öl så e ju saken biff då..? :cheers:
Edit:
16763
Åhhhh va fint :appl: vill ha den med mig i morgon när jag ska fiska :):love:
Hallå där!
Joinade efter dig, men jag känner ändå att jag vill åposta några rader. Inte bara till dig, utan också till dem som hälsat dig välkommen i den här tråden.
Jag är tidigare inne på forumet sporthoj.com och precis som vad som är fallet där kan jag konstatera tt en tjej alltid får "lite" fler svar på sin presentation än en kille...
Men vad som gläder mig en + 60-gubbe är att tonen på det här forumet verkar så oerhört mera mogen. Här saknas, åtminstone i din tråd, slipprigheter och pubertala fjanterier. Är det månne så att fiskare i allmänhet är mer seriösa än förare av plastraketer?
Nåväl, kännes lite knasigt att hälsa välkommen, eftersom du kom in före mig, men det gör jag ändå. Och,. som sagt, min komplimang till tonen på forumet och er som svarat i tråden!!!"
Fabror Gösta
Köpte du detta på båtmässan i gbg eller sportfiskemässan i Kista? Har ett vagt minne av en blond tjej som köpte ett sånt av mig .... I alla fall, har du varit nöjd med det spöt? Bra att veta då det säkert skall säljas på fler mässor och det e kul att ha feedback.
Ha det gott
Kommer till stockholm den 30/10 och jag har redan köpt biljetter :) såå nice ska det bli :)
Ses där :)
Zuperstar
2009-10-19, 18:58
Köpte du detta på båtmässan i gbg eller sportfiskemässan i Kista? Har ett vagt minne av en blond tjej som köpte ett sånt av mig .... I alla fall, har du varit nöjd med det spöt? Bra att veta då det säkert skall säljas på fler mässor och det e kul att ha feedback.
Ha det gott
nej det gjorde jag inte, köpte det här i jönköping och blev förälskad direkt!!!!
Jätte bra tjejspö, fast är man ute efter dom stora fiskarna så känns det lite väl tunt tycker jag men spöt har klarat sig :) Jag behöver ju inte oroa mig för att min sambo tar mitt spö när han ska ut och fiska :appl: