Visa fullständig version : Här har ni mig!
Zuperstar
2009-10-07, 10:32
Bättre sent än aldrig säger dom ju... Har varit medlem här i några månader.
Jennie är mitt namn bor i Jönköping med min underbara sambo, är 23, jobbar som undersköterska på ett korttidsboende för äldre. Är både en fiske intresserad tjej och bilintresserad, mina favvo bilar är ju så klart skyline r34 gtr vspec II, supra MKIV mfl. Men mitt hjärta slår ju lite extra för r34, vilken bil!! :)
Lyssnar mycket på döds metal men skazi är oxå en favvo.
Älskar öl, Staropramen dark är en favorit :)
Ja nu vet ni lite om mig i allafall :)
Bättre sent än aldrig säger dom ju... Har varit medlem här i några månader.
Jennie är mitt namn bor i Jönköping, är 23, jobbar som undersköterska på ett korttidsboende för äldre. Är både en fiske intresserad tjej och bilintresserad, mina favvo bilar är ju så klart skyline r34 gtr vspec II, supra MKIV mfl. Men mitt hjärta slår ju lite extra för r34, vilken bil!! :)
Lyssnar mycket på döds metal men skazi är oxå en favvo.
Älskar öl, Staropramen dark är en favorit :)
Ja nu vet ni lite om mig i allafall :)
Välkommen!
Du är nog den hårdaste bruden på detta forum:winner:
Vad är det med Jönköping och bilintresse? Ni verkar ju helt fanatiska.
Välkommen i alla fall och hoppas att du kan bidra med lite spännande tips och fiskerapporter!
/Linus
Zuperstar
2009-10-07, 10:38
Välkommen!
Du är nog den hårdaste bruden på detta forum:winner:
Tack!
Ha ha ha ha jaa kanske det vem vet ;):headbang:
Hehe låter ju precis som mig fast fel (rätt?) kön och lite korrigeringar :)
Tokigt bilintresserad --> mitt hjärta klappar för racing dock! Gärna på gatan (:
Öl --> Staropramen granat ;)
Metal --> In Flames!
Välkommen hur som! =)
Harry Coma
2009-10-07, 11:49
Fiske, bilar och öl..?
Kan ju inte bli bättre..
Välkommen. :)
Låter ju ganska otroligt..... ser ju dessutom ganska söt ut på din avatar, måste va nått lurt i görningen.
Släng upp en bild på dig så man får se att du finns på riktigt :)