Visa fullständig version : Hur många fiskar?
Hmm! Skall ut och fiska HÖ i morgon!
Hur många tror ni att jag & min vän får? :headbang: :headbang:
Jag hoppas på en var! (minst) :oj: :oj: :oj:
Jag gissar också på en ;) men jag hoppas ni får fler hehe
Jag tror inte ni får något, men jag hoppas att jag har fel.
Dr Müller
2002-11-15, 18:25
Jag tror inte heller ni får nåt. Djurgården är svårfiskat från land. Det gäller att hitta de rätta spotarna. Men gör ni det blir det fisk.
GRRR! Det vart ingen fisk denna gång! :ledsen:
En kom efter men högg aldrig... Nu börjar jag bli riktigt sur på dem där envisa HÖ... Skall nog ge upp snart! Får väl prova turen med isfiske istället!
Djurgården är svårfiskat! Om du menar fångst mässigt! Fiskeplatser från land finns det gått om...
då kan det ju inte bli sämre nästa gång ;)
på det igen bara :)
Originally posted by yoxler
då kan det ju inte bli sämre nästa gång ;)
på det igen bara :)
Det är sant! :)
prova i kanalen, fast där får man inte alls lika mycket blänkare som runt djurgårn. jag hörde från jonas gavelin att vicke.v (fnu´ planket) plockade en hö på 6.2, sen efter det sa han att killen fick två till, på 7.0 och7.2, men jag uppfattade aldrig om det var på skämt eller inte:oj: den första togs i alla fall på spinn vid pricken i kanalen, och de andra (som jag var tveksam om) togs precis innan bron, alla på spinn.
Originally posted by Foppa
prova i kanalen, fast där får man inte alls lika mycket blänkare som runt djurgårn. jag hörde från jonas gavelin att vicke.v (fnu´ planket) plockade en hö på 6.2, sen efter det sa han att killen fick två till, på 7.0 och7.2, men jag uppfattade aldrig om det var på skämt eller inte:oj: den första togs i alla fall på spinn vid pricken i kanalen, och de andra (som jag var tveksam om) togs precis innan bron, alla på spinn.
Jepp! Jag såg det på Strömstararnas sida! Hmm vissa e då duktiga! :appl: :appl:
Originally posted by Foppa
var på sidan ?
Sorry! Jag menade jonas fångster! Vicke´s har jag inte sett på statistiken! :)