Visa fullständig version : Är det knas??
esoxlucius74
2004-04-15, 22:15
Varför kan jag inte komma in på fiskesnack.com?? eller .te??
Jag har ju ett hål i hjärtat när sidan é pajj.....
Nu mitt i vårsatsningen också...
:ledsen:
prova www.fiskesnack.tk där går jag alltid in när det inte fungerar
Vadå du är la här nu eller? :rolleyes:
Mikespike82
2004-04-15, 23:43
På morgonen går det oftast att gå in på .com adressen, men sen på eftermiddagen så går det inte.. då funkar bara .tk fast en aning segt går det
Det är NameZero som har problem med .COM-adressen lite till och från tyvärr. Inget jag kan göra åt saken utan vi får hoppas dom löser sina problem snart. Om .COM-adressen strular så använd .TK istället den är tänkt som "reservadress".
Mvh Bergman
Det va grymmt segt för min dator att komma in på sidan i onsdags.... Hur jag än gjorde tog 10minuter att ladda fotoalbumet men alla andra sidor fungerade bra utom just denna.
Bubblefish
2004-04-16, 09:29
Den här använder jag när det inte går att komma in:
http://www.fiskesnack.com/main.php
Nu verkar det fungera bättre iallafall för mig. Funkar det bra för er med nu ? Verkar som NameZero löst sina problem för tillfället.
Ang cookiesarna så hoppas jag det löser sig med nya forumsversionen men iom att jag inte testat den så kan jag inte lova nåt tyvärr.
esoxlucius74
2004-04-16, 18:50
Japp nu är jag uppe igen! (jag kan sluta kolla ".te" adressen eftersom den inte finns!!) :P
fisherman
2004-04-16, 22:25
Hade problem igår att komma in på .com adressen men .tk fungera fint.