Visa fullständig version : Barabete.se börjar sälja nya Illex Freddy Cat Walk 210!
Barabete
2008-09-02, 22:10
Hej på er!
Nu kan vi meddela att Illex nya wobbler Freddy Cat Walk 210 äntligen finns att köpa. Detta är uppföljaren till den populära 170-modellen och släpps alltså nu, lagom till höstgäddan. OBS! Köper du en Illex Freddy Cat Walk 210 hos www.barabete.se så bjuder vi på en Salmo Slider 12S Carbon Killer!
Den ser klart grym ut så den måste testas på höstgäddan, har lite tomma fack i lådorna som måste fyllas så det inte rasslar tomt :blah:
Slidern är ju en erkänd killer på gädda så en extra sån är ju bara bra, undrar hur många andra kul beten man kan hitta hos Er :fiska1:
Den ser riktigt het ut! Problemet är bara att det finns för många många heta färger. Jag tror jag måste avstå :)
Den har en grymmm gång, stora S vid trolling och som 170:an vid jerk!
perfekt till höstgäddan.
Men den har funnits ett tag..
Barabete
2008-09-04, 14:18
perfekt till höstgäddan.
Hej!
210:an har nog inte funnits speciellt länge väl? Eller har du fått tag på den utomlands?
www.barabete.se
Jag fick den i våras, men den hade fenor också!
Den har nog funnits i butik 1-2 månader
Inte fått den utomlands.
vh
Barabete
2008-09-04, 14:58
Jag fick den i våras, men den hade fenor också!
Den har nog funnits i butik 1-2 månader
Inte fått den utomlands.
vh
Ja okej, det är Super Freddy Cat Walk 195 skulle jag tro, den har funnits ett tag. Den nya 210:an har inga fenor. Super Freddyn finns också på www.barabete.se men den är inte framtagen i specialfärger för Skandinavien.
mvh
Jens Hultman
www.barabete.se
Trolling master
2008-09-04, 17:25
Illex Freddy Cat Walk 210 finns hos kinnevikensfritid. Den har funnits där sen mitten på sommaren så drygt 2 månader.
Barabete
2008-09-04, 17:30
Illex Freddy Cat Walk 210 finns hos kinnevikensfritid. Den har funnits där sen mitten på sommaren så drygt 2 månader.
Hej!
Ja det stämmer säkert, ett par månader har den nog funnits i Sverige. Hoppas det blir framgångar med den i höst!
mvh
Jens Hultman
www.barabete.se
Wobblersnidarn
2008-09-04, 19:02
perfekt till höstgäddan.
Hur går 170:an vid jerk??????????????????????????????
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.