Visa fullständig version : Någon som testat Deviator ännu?
Har inhandlat ett ex och testat lite försiktigt, den rör sig fin och kan nog bli riktigt bra, men jag ska försöka få den lite mer svävande. Har sökt och det framgår inte vilka krokar som sitter på orginalet, någon som vet? Jag ska sätta på lättare fjäderringar och Gamakatsu krokar och det borde göra susen.
Alessandro
2008-02-01, 16:53
DavidL och Mads Grossell här på forumet vet, PM:a dom...
Har testat, dock inte skiftat krokarna. Många gillar platta beten, med två dimentionell sida-sida gång, men inte jag. Det betet ær inget før mig.
Flodebanan
2008-02-01, 18:24
Har inhandlat ett ex och testat lite försiktigt, den rör sig fin och kan nog bli riktigt bra, men jag ska försöka få den lite mer svävande. Har sökt och det framgår inte vilka krokar som sitter på orginalet, någon som vet? Jag ska sätta på lättare fjäderringar och Gamakatsu krokar och det borde göra susen.
Dachii 2X skrev Mads att det satt på Freestylern, troligtvis sitter det samma på denna?
Jag hade den tanken själv, men jag jämförde i butiken och det ser inte ut att vara samma fabrikat på krokarna.
Dachii 2X skrev Mads att det satt på Freestylern, troligtvis sitter det samma på denna?
Tror det kommer bli Owner ST36 på alla betena framøver? Ær det inte sådana som sitter på?
Henrik S
2008-02-02, 09:44
Tydligen ska det vara Decoy krokar (tror det stavas så). Provade lite kast med Deviator häromdagen och lätt att få fisk på.
fox_fisher
2008-02-23, 20:17
ja har kört de rätt mkt i bleinge när ja va där sist o de e bra att den e sow sink så man kan göra långa spinn stopp!! sjukt bra bete tycker ja
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.