handdator

Visa fullständig version : Kurres Fiskeshop

Wobblersnidarn
2005-05-06, 20:07
I ett inlägg av avbrutna fiskespön,skrevs hur svårt det kan va med reklamation av detsamma.Jag blev påmind att mitt ul-spö som inköptes 040630,inte stod pall i mer än ca 2mån,"gått av under holken"
stod kvar hos mig.Det är inte långt från elmia,så det blev en sväng till deras butik i Huskvarna.Visar upp spöet Ägaren tittar o undersöker spöet.
Inget snack eller pekpinnar,han hivar fram ett nytt.
Måste på detta sätt upplysa andra att det fins reko handlare,som visar kunderna respekt ,service o vänlighet.
Kurres fiskeshop blir mitt inköpställe i fortsättningen.
Wobblersnidarn :sol: :goodwork:

SpecimenHunter_Rasmus
2005-05-08, 20:17
Har beställt ifrån deras webshop och allt har varit frid och fröjd, tvekar inte att beställa där ifrån igen!

Cad
2005-05-09, 19:39
Brukar alltid handla hos Kurres..mkt trevlig o tillmötesgående personal!

pontus
2005-05-10, 19:14
Har också enbart bra erfarenhet av kurres. Köpte en rulle med defekt linuppläggning därifrån, var bara att byta efter att ha beskrivit problemet. De stod för frakten + att jag fick en bättre lina påspolad på nya rullen.

savbrink
2005-05-10, 21:15
Samma sak hände mig på Skene Järn ett nytt spö direkt utan kvitto eller krångel. Får man sådan service så är det lätt att komma tillbaka...

I ett inlägg av avbrutna fiskespön,skrevs hur svårt det kan va med reklamation av detsamma.Jag blev påmind att mitt ul-spö som inköptes 040630,inte stod pall i mer än ca 2mån,"gått av under holken"
stod kvar hos mig.Det är inte långt från elmia,så det blev en sväng till deras butik i Huskvarna.Visar upp spöet Ägaren tittar o undersöker spöet.
Inget snack eller pekpinnar,han hivar fram ett nytt.
Måste på detta sätt upplysa andra att det fins reko handlare,som visar kunderna respekt ,service o vänlighet.
Kurres fiskeshop blir mitt inköpställe i fortsättningen.
Wobblersnidarn :sol: :goodwork: