Visa fullständig version : super x gt
hallo
undrar om nån har erfarenhet av en shimano super x gt rulle och vad ni tycker om denna? tänkte kanske införskaffa mig en.
Har två de har funkat jättebra, fin gång, bra broms och trevlia att se på. Rekommenderar dem varmt, har kört stor gös och havsöring på dem, inga problem alls.
Jag har också en sån men har inte fiskat överdrivet mycket med den men hittils tycker jag den är kanon.
Originally posted by samuel
hallo
undrar om nån har erfarenhet av en shimano super x gt rulle och vad ni tycker om denna? tänkte kanske införskaffa mig en.
sami vi har ju pratat om det där du ska juh ha dig en stradic :D....
Köp, du kommer inte ångra dig!!!!
schlusser
2003-06-07, 13:25
nej du kommer inte att ångra dig! Grymmt fin rulle och den är värd varenda krona
Ska du verkigen slänga ut så mycket pengar på en modell som inte utvecklat sig nämnvärt sen dess föregångare? :)
Kika in annonsen på en hederlig Aero GT.
http://www.fiskesnack.com/forum/showthread.php?s=&threadid=2068
//K
DannyStock
2003-06-17, 08:29
Har en Super Aero 3000 och en Super X 1000 GT. Båda rullarna är kanonsköna. Om du kan få tag på en Super Aero billigt så tycker jag att du ska följa cico's tips. Visst känns Super X'en het men skillnaden är verkligen inte värd flera hundra spänn.
tycker att aero gt:n är för stor, annars hade jag nog köpt den.