handdator

Visa fullständig version : Westins Jätte Special edition - Med riktiga ögon, 230 mm

mangeboy79
2008-01-13, 20:48
på tradera ! han påstår att det är gamla westinare ! jag tror att det är en fet lögn ! nån som vet sanningen?

Rudan
2008-01-13, 20:52
Det är väl första batchen av den "nya" jätten om jag inte missminner mig.Den gamla hade väl målade ögon och dessutom tycker jag att skeden på de på Tradera är väl "vass", dvs djupgående.

//Stefan

trashmasta
2008-01-13, 20:59
Det är inte de riktigt gamla. Mer lika de nya om jag inte har fel. Finns väll ett gäng olika årgångar och detta är någon av de nyare, dock inte senaste kanske.

LarsÖ
2008-01-13, 21:05
på tradera ! han påstår att det är gamla westinare ! jag tror att det är en fet lögn ! nån som vet sanningen?

Ser ut som 1:a kina varianten, den som fick "fel" sked... dock målad?
KinaWestinarna som säljs i butik nu - har den rätta vinglande gången, lite sådär kvalite dock (limma alla öglor då dom tar in vatten)

Du ska få tälja ett par trolling wobbler åt mig inför nästa säsång - betalar med russin! :santa:

Ooops Rudan....

mangeboy79
2008-01-13, 21:13
Ser ut som 1:a kina varianten, den som fick "fel" sked... dock målad?
KinaWestinarna som säljs i butik nu - har den rätta vinglande gången, lite sådär kvalite dock (limma alla öglor då dom tar in vatten)

Du ska få tälja ett par trolling wobbler åt mig inför nästa säsång - betalar med russin! :santa:

Ooops Rudan....

ok men tycker det fel att kalla dom gammla ...

LarsÖ
2008-01-13, 21:17
Dom gamla har målade ögon - inte såntdär 3d tjafs, har dom det så är dom "nya" dvs "fel" dvs inte "gamla" OK?

Gäddman
2008-01-13, 21:21
Riktiga ögon; hur får man dem att sitta?

Cisco Kid
2008-01-13, 21:46
Kan det inte vara den gamla modellen som han/ngn lackat och satt dit nya ögon på?

Cisco Kid
2008-01-13, 21:49
Rättelse! Jag kollade nu på mina "ur-Westinare" och där sitter öglan för bakre kroken rakt bakåt. Det gör dom inte på dom vi nu diskuterar..

Norden
2008-01-13, 22:16
Någon som var på Noliamässan? Där såldes just de här Westinarna. Pratade med killen som sålde och han sa att det var ett restparti av den gamla "riktiga" modellen som hans firma hade köpt omålade och lämnat för målning och lackering. Kändes lite tveksamt så jag köpte ingen... Han tog 100:- styck för dem.

LarsÖ
2008-01-13, 22:20
Någon som var på Noliamässan? Där såldes just de här Westinarna. Pratade med killen som sålde och han sa att det var ett restparti av den gamla "riktiga" modellen som hans firma hade köpt omålade och lämnat för målning och lackering. Kändes lite tveksamt så jag köpte ingen... Han tog 100:- styck för dem.

Första kina westinaren, den med "fel" sked såldes ut extremt billigt, 3 för 100:- och liknande... det är ingen dålig wobbler - bara det att den inte har rätta westin gången.

mvh