Visa fullständig version : 1 Minut För Våra Vatten....
Rockarn91
2008-07-10, 19:42
Ägna 1 minut för att gynna våra vatten och natur, våra barn när det ska bli deras vatten och natur, och även oss själva..:ordning:
Skriv in ditt namn för att stoppa utbyggnaden av vattenkraften!! (http://www.namninsamling.com/vattenkraft)
Ett klick om dagen för att rädda våran urskog. (http://ettklickforskogen.se/index.php?option=com_aclickfortheforest&Itemid=54).
Det kan inte bli enklare :) :sun:
Skrev på...
Tänkte bara fråga en sak medan jag kommer ihåg. Hur slagkraftigt är det egentligen med denna typ av namninsamlingar? Beror såklart på hur många namn man får in osv, men finns det många fall där en namninsamling gett en stor påverkan?
Någon med koll?
Rockarn91
2008-07-10, 21:05
Skrev på...
Tänkte bara fråga en sak medan jag kommer ihåg. Hur slagkraftigt är det egentligen med denna typ av namninsamlingar? Beror såklart på hur många namn man får in osv, men finns det många fall där en namninsamling gett en stor påverkan?
Någon med koll?
Jag vet inte exakt hur slagkraftigt det är, men som du säger beror det ju självklart på hur många namn man får in!!
Desto fler desto bättre.. :cheers:
Men hur mycket som händer beror nog också på vem man skickar den till..!!
greatdanne
2008-07-12, 08:24
jag hänger på iaf...
emil1110
2008-07-15, 13:23
vart ska man skriva på? länk?
isåfall så skriver jag på!
//Emiil
Tragiskt att det fortfarande på 2000 talet finns planer på utbyggnad av vattenkraft! Skrämmande att det dessutom kan vara subventionerat från statsmakten. Märkligt att det kan kallas miljövänligt...
Suck!
Rockarn91
2008-07-19, 06:17
Tragiskt att det fortfarande på 2000 talet finns planer på utbyggnad av vattenkraft! Skrämmande att det dessutom kan vara subventionerat från statsmakten. Märkligt att det kan kallas miljövänligt...
Suck!
Javisst...."Grön El", jaja..Men bara ur ett elperspektiv, ser man på skadorna de gör i naturen är det inte det minsta miljövänligt!! :ordning:
hobbyfiske.se
2008-07-19, 10:43
Finns bättre sätt än namninsamlingar som komplement till insamlingen kan varje person skriva ett eget mail till den det berör, när det gäller staten och komunen måste varje mail registreras och ges ett nummer. Det innebär att skickar 1000 personer in en protest så har dom 1000 ärenden, men skickar en person in en namnlista har dom bara ett ärende. Se också till att du skall få ett svar med diarienummret ditt ärende får då kan du med jämna mellanrum kolla hur det går och vad som händer.