Visa fullständig version : Ska köpa vadare
Hej.
Efter långt fiskeuppehåll skulle det bli flugfiske igår. Köpte dagskort och åkte bort till sjön. Tyvärr fanns det inte några platser som passade att kasta från. Slutade med att vi hade picnic istället. Ute i sjön stod folk i skymningen och drog stora fina regnbågar. Har varit på dåligt humör sedan dess. :regn:
Behöver alltså vadare. Tror att jag ska börja med neoprenvadare. Kan ni ge några tips? Vill helst inte betala någonting för dem men kan tänka mig att gå upp till 1500-2000:-.
Ha det.
Freddy Beaver
2003-10-05, 10:45
ABU har neopren-vadare för tusingen, verkar vara helt ok!
har ett par neopren vadare från ABU dom är helt okej. vet inte vad dom kostade då jag fick dom i konfirmations present
Sturgeon
2003-10-05, 13:53
Lägg en timme på att ringa runt till alla butikerna, då får du reda på de bästa priserna för tillfället.
Ha penna och papper redo.
Har själv lite dålig koll på just vadare, tyvärr.
Men när ni nu har bil, så är ju avståndet till butiken av mindre betydelse.
Och tänke över när, hur ofta som du tänker använda vadarna, på sommaren eller höst/vår eller året om m.m.
Själv har jagett par Pool12 neoprenvadare som ajg är nöjd med och de kostar runt 1000pix. När jag pratade med killen i affären så sa han att de hade många reklamationer på ABUs vadare.
Det bästa jag tycker du kan göra är att leta upp 4-5 alternativ och sök efter tester på nätet.
ron thompson verkar bra... Men scierras för 2000 är nog mycket bättre...
Har ett par ron thompson dakota eller nåt sånt. Funkar fint för mig..
kolla på vision så du får lite kvalité
Bengtsson79
2003-10-07, 02:28
Visions Extreme andningvadare e top of the line
Originally posted by Bengtsson79
Visions Extreme andningvadare e top of the line
Kostar?
/cobol
Bengtsson79
2003-10-07, 13:50
2000:- utan sko dom har väl insett va bra dom är så de höjt priset när ja köpte mina kostade dom 1600:-
Stjärnås sålde ut Fenwick-vadare för 599. Köpte idag. Får fortsätta att hålla utkik efter skor.
Ha're!
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.