handdator

Visa fullständig version : någon som fiskat med wolfcreek beten?

crotalus81
2008-04-29, 19:11
tänkte höra mig för o se om det finns några här som kan dela med sig av erfarenheter av wolfcreek beten.Någon som fiskat med dem? Speciellt big bad wolf?

Pontus Sj
2008-04-29, 19:19
Jag har fiskat med wolfcreeks "skinny wolf". Helt fantastiskt bete enligt mej. Har dock inte fått någen fisk på det, men jag har iofs bara testat det en gång.. :appl:
Men jag tror att big bad wolfen också är grym, bara å köpa ;)

Holme
2008-04-29, 20:35
snacka med bidus här på forumet han har ett gäng wolfisar och har dragit bra med gädda på dom har jag för mig.

Pontus Sj
2008-04-29, 20:44
Äsch, snacka med Anders som gör dom istället! :cheers: Han heter "Wolfcreek" här på forumet ;)

Nilsson
2008-04-29, 20:57
Äsch, snacka med Anders som gör dom istället! :cheers: Han heter "Wolfcreek" här på forumet ;)

Ja det kan man också göra, men kan ju vara intressant och höra vad andra personer tycker om betena också :cheers:

Pontus Sj
2008-04-29, 21:05
Ja det kan man också göra, men kan ju vara intressant och höra vad andra personer tycker om betena också :cheers:

Aa, snacka med båda vettja :)

Kattman
2008-04-29, 21:23
Big bad wolf, the wolf, shallow wolf. Alla kan köpas med säkerhet! De levererar och är sjukt fina att fiska med. Ända nackdel är att man kolla på gången istället för halv metern efter betet. Kan orsaka svårdomar i lekviken!

Grymt fina beten som fiskar precis som de ska. Behöver man säger mer?

Nej jag är inte sponsrade, tyvärr.

toxs
2008-04-29, 22:57
tänkte höra mig för o se om det finns några här som kan dela med sig av erfarenheter av wolfcreek beten.Någon som fiskat med dem? Speciellt big bad wolf?

igår. Testfiskade ett par kast idag. Resultat en gädda och 5 efterföljare på cirka 15 kast. Ser lovande ut...

christer
2008-04-29, 23:05
köpte mig en the wolf i färgen frösö shad.. det e nog det snyggaste betet jag har och då äger jag en hel del dyrgripar av olika fabrikat.. jag fiskar mestadels i en älv och tyvärr tappar många beten sin gång i stömt vatten så jag har mestadels jerkat med "säkra" kort där men testade betet i en sjö och det är verkligen inget fel på gången.. problemet e bara att jag för första gången känner mig lite rädd för att fastna i en fet stock på botten och bli av med det... :-)

JohanP
2008-04-29, 23:37
Betet du nämner är riktigt fint. Glider med bellyflash.. typ...

bidus
2008-04-30, 00:10
skinny wolf är grymt bete, klev upp som min favvo jerk på en gång. en sådan i färgen gädda så är du hemma. har iofs bara tagit 3 fiskar på den. har inte haft den så länge. men snittvikten har vart bra hehe 5kg, 7,5kg och 8,6 kg. sen har jag tappat ett gäng under en dag när jag inte var mothuggskung om vi säger så.

crotalus81
2008-05-01, 21:27
tackar för svaren.Blev en wolfcreek big bad wolf i färgen walleye.Var helt sjukt fin gång.Levererade inte idag tyvärr men är inte orolig för om den kommer ge nåt utan är mer orolig för att hjärtat ska lägga av när man ser fisken.Var riktigt långsamt sjunkande och gången var klockren.Polarn som var med i båten var klart imponerad han med.Den enda riktigt stora nackdelen måste vara priset.Priset är dock mer försvarbart på dessa beten än på ett kinatillverkat.:cool2: